Potrzebujesz pomocy w doborze zlewozmywaka? zadzwoń 784 610 315 (pn-pt w godz. 8-16 ).

Najczęściej zadawane pytania

1.Czy zlewozmywak ma syfon?

Tak. Wszystkie sprzedawane przez nas zlewozmywaki w komplecie posiadają wysokiej jakości syfon z możliwością podłaczenia zmywarki. Syfony dołączane do produktów firm Brenor i Promar posiadają w standardzie korek automatyczny.

2.Czy dostanę fakturę?

Tak. Do każdego zamówienia wystawiamy faktury (wysyłamy je pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).

3.Czy można zwrócić zakupiony zlewozmywak?

Tak. Zwroty przyjmujemy w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki.

4.Czy bateria widoczna na zdjęciu jest w cenie?

Nie. Cena podstawowa obejmuje kompletny zlewozmywak z osprzętem (syfon), ale nie zawiera żadnych dodatków (baterii, dozownika itp.). Szczegółowy opis co znajduje się w przesyłce jest na każdej stronie produktu w naszych sklepach.

5.Czy zlewozmywaki mają atesty?

Tak. Wszystkie nasze zlewozmywaki posiadają atesty Państowego Zakładu Higieny (w odróżnieniu od większości naszej konkurencji zlewozmywaki zostały przebadane w każdym produkowanym kolorze). Daje to Państwu pełną gwarancję bezpieczeństwa naszych produktów. Skany atestów są dołączone na kartach produktów w sklepach internetowych.

6.Czy zlewozmywaki są odporne na przebarwienia?

Tak. Nasze zlewozmywaki są produkowane zgodnie z normami, które bardzo restrykcyjnie narzucają producentom kryteria jakości wykonania. Dlatego też bez problemu wytrzymują trudy pracy kuchennej.

7.Czy zlewozmywaki mają gwarancję?

Tak. Cała nasza oferta jest objęta gwarancjami producentów. W zależności od modelu jest to 10,15 lub nawet 25 lat.